Avatar billede desp Nybegynder
23. juli 2001 - 15:25 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Ringe.

Jeg har hørt at man kan ringe gennem tlf. til ens privat hjem .. Hvordan gør mand det ? Kan man gøre det hvis man har cable.
Avatar billede desp Nybegynder
23. juli 2001 - 15:25 #1
gennem computeren mener jeg  : )
Avatar billede disky Nybegynder
23. juli 2001 - 15:26 #2
download et Phone over IP program.

f.eks. Buddyphone

Kig på www.tucows.com
Avatar billede desp Nybegynder
23. juli 2001 - 15:28 #3
disky... er det så gratis ?
Avatar billede desp Nybegynder
23. juli 2001 - 15:29 #4
Jeg havde hørt noget om telnet.
Avatar billede disky Nybegynder
23. juli 2001 - 15:29 #5
telnet er et program til at lave en login på en maskine, f.eks. til at fjernstyre den. Det kan IKKE bruges til telefon.

Du får bare en kommandprompt fra den anden maskine
Avatar billede desp Nybegynder
23. juli 2001 - 15:30 #6
Ok.. Men det program du snakker om... Hvordan er det ?  Kan man ringe heletiden?  gratis ?
Avatar billede disky Nybegynder
23. juli 2001 - 15:31 #7
buddyphone kan bruges til at ringe fra en pc til en anden pc. og det koster ikke andet end din opkobling.

nogle er gratis andre er ikke.

kig på www.tucows.com
Avatar billede desp Nybegynder
23. juli 2001 - 15:31 #8
Eyy... det er jo gennem icq! jeg snakker om ens privat tlf.
Avatar billede disky Nybegynder
23. juli 2001 - 15:32 #9
kan du også med nogle programmer, men oftest er det via USA, og derfor LANGT delay.

Forresten virker det fint igennem ICQ.

Men mange programmer kræver ikke ICQ
Avatar billede snowball Novice
23. juli 2001 - 15:36 #10
http://www.hottelephone.com/ kræver ikke ICQ !

Snowball
Avatar billede desp Nybegynder
24. juli 2001 - 13:28 #11
snowball... Koster det penge ? kan man ringe til ens privat tlf ?
Avatar billede disky Nybegynder
24. juli 2001 - 13:29 #12
desP.

click på linken og læs
Avatar billede disky Nybegynder
24. juli 2001 - 13:29 #13
men ja du skulle kunne ringe gratis til danske fastnet numre.
Avatar billede snowball Novice
24. juli 2001 - 13:45 #14
Der står jo på forsiden: \"Make up to 2 hours of free calls per month to more than 25 countries right from your PC\" Hvor meget det så koster hvis man ringer mere kender jeg ikke noget til, men det står der vel noget om når man tilmelder sig !

Snowball
Avatar billede gravbamzula Nybegynder
25. juli 2001 - 22:10 #15
Der findes ingen programmer hvor du kan ringe gratis til danske fastnets telefoner. Men nogle kommuner er begyndt at tilbyde gratis ip-telefoni ( men der er kun 2 eller 3 steder) Stofa kommer snart med en løsning hvor du kan for et lille fast beløb kan få fri ip til analog telefon.
Avatar billede snowball Novice
25. juli 2001 - 22:15 #16
graybamzula: Du påstår altså at Hottelephone lyver når de skriver \"Make up to 2 hours of free calls per month to more than 25 countries right from your PC\" på deres side. Danmark er mellem de 25 lande de skriver om !

Snowball
Avatar billede gravbamzula Nybegynder
26. juli 2001 - 13:00 #17
Nej jeg er sikker på at du kan få 2 timers \"gratis\" taletid, men det kræver at du bliver tilmeldt alt muligt underligt, og jeg er sikker på at efter de 2 timer skal du nok få en \"god\" (=dyr) regning! Jeg troede at du var ude efter at kunne ringe gratis! Hvis du skal til at betale, hvorfor så ikke anskaffe dig et gammelt voice-modem???
Avatar billede desp Nybegynder
30. juli 2001 - 20:47 #18
.
Avatar billede snowball Novice
31. juli 2001 - 00:14 #19
desp: Hvorfor afviser du egentlig vores svar !? Du har jo fået besvaret dit spørgsmål !

Snowball