Avatar billede only1kp Nybegynder
28. juli 2010 - 14:18 Der er 3 kommentarer

Data fejl (cyklisk redundanscheck)

Jeg var i gang med at installere et spil fra cd til comp. Og så midtvejs kom denne her boks op:

Feature: Default Feature
Component: E:\ data2.cab
Error: Data fejl (Cyklisk redundanscheck)

Er det en fejl på cd'en eller kan man gøre noget ved det?

mvh.  Simon
Avatar billede Blandy Praktikant
28. juli 2010 - 14:21 #1
den siger at den ikke kan læse fra data2.cab. har du prøvet mere end en gang? Puds cd-fladen engang.

Kan se ud som om at den ikke kan læse hele filen fra dens lokations fra cden. ergo kan der var snavs på fladen.
Avatar billede only1kp Nybegynder
28. juli 2010 - 16:44 #2
Mange tak for hjælpen. Utrolig nemt når du skrev det:D
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2010 - 09:29 #3
du skal ikke selv lægge svar - den er til lukning af spørgsmål

http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-1