Avatar billede moghasu Praktikant
27. juli 2010 - 11:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Billedfremvisningsprogram

Jeg har i flere år brugt Compupic pro med stor fornøjelse, men med skift til win7 er ballet tilsyneladende slut for det virker ikke godt og Compupic´s løsningsforlag virker ikke. De oplyser at programmet ikke er lavet til win7.

Er der en der kender et sammenligneligt program der virker i win7.
På forhånd tak.
Avatar billede kurt54 Ekspert
27. juli 2010 - 11:46 #1
Jeg kender ikke Compunic pro - men irfanview er et godt billedviser program og kan også bruges til enklere editering. Det har også en god BATCH afvikler til konvereting og omdøbning af filnavn.
Avatar billede frem-ad Professor
27. juli 2010 - 12:27 #2
Jeg kender heller ikke Compunic pro.
Men jeg plejer at bruge corel paint shop pro den har hele photoshop delen men den har også fremvisningdelen og den fungere rigtig godt og den glider pæn fra billed til billed.

obs.: point ude 430
27. juli 2010 - 13:02 #3
Avatar billede moghasu Praktikant
29. juli 2010 - 16:11 #4
Tak for jeres forslag. Jeg har nu prøvet både irfan view og paint shop pro som jeg endda har købt.

Ingen kommer dog i nærheden af Compupic der er et decideret fremvisningsprogram med lidt billedbehandling.
Compupioc er lige hvad jeg har brug for.
Avatar billede frem-ad Professor
29. juli 2010 - 19:41 #5
Er det så noget over i 'acdsee'

For det er vel ikke nok med den her  http://www.download.dk/index.asp?Kat=multimedie&subkat=billedfremvisere&prog=796&program=CoffeeCup Free Viewer Plus
Avatar billede moghasu Praktikant
02. oktober 2010 - 09:20 #6
Tak for jeres forslag, desværre er der ingen der kommer på højde med Compupic Pro. Desværre er den ikke glad win7 eller omvendt.

Hvad gør jeg med det åbenstående spørgsmål
02. oktober 2010 - 09:53 #7
... kør omtalte Compupic Pro i såkaldt "XP kompabillitets tilstand" ?
Avatar billede moghasu Praktikant
02. oktober 2010 - 18:53 #8
Har prøvet, også med assistance fra Compupic,men intet hjælper.
Avatar billede moghasu Praktikant
17. oktober 2010 - 10:32 #9
Jeg må vel lukke spørgsmålet