Avatar billede lonepeter Novice
24. juli 2010 - 15:35 Der er 1 løsning

Problemer med at åbne WMV filer fra internet explorer

Hejsa...

Sidder lige og roder med min brors computer, når man vil klikke og vise en af de to videoer (Pladsen / Video af hytterne) på linket nedenfor så vil computeren ikke vise videoerne men åbner bare en ny explorer og skriver noget i retningen af "Kan ikke vise web siden"

Har installeret Firefox og her vises videoen fint i Windows Mediaplayer. På hans anden computer vises videoerne også fint fra Internet Explorer.

Han køre Vindows Vista Home Premium og bruger IE 8

http://www.camping-roervig.dk/indhold/webside.asp?articleguid=459&menuid=1393&areaGuid=

Er der nogle der har en ide til løsning af problemet?
Avatar billede lonepeter Novice
18. august 2010 - 16:43 #1
Luk