Avatar billede MikkelKrabbe Nybegynder
24. juli 2010 - 08:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

BIOS

Hvordan finder man  alle de der BIOS indstillinger? kan ikke finde dem.
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. juli 2010 - 09:09 #1
For at komme ind i bios skal du alt efter model Award AMI m/flere trykke en tast det kan være Esc.F2. Del. lige når du ser de første oplysninger på skærmen efter du har trykket på startknappen. hvis du ser de første oplysninger vil der typisk tryk(?) et eller andet for at komme i bios.
Avatar billede oleoldhoj Nybegynder
25. juli 2010 - 02:23 #2
Det kommer lidt an på din bios

her er et standard svar - jeg tror faktisk F12 også burde være med

  BIOS setup keystrokes
  The first item is the key or key combination. The second is the model of PC or the maker of the BIOS. You'll see some companies listed many times, with different keystrokes. That's normal. (It's not that manufacturers can't make up their minds. It's just that they change suppliers and use different BIOS setups.)
  Delete: AMI or Award BIOS.
  Esc: Toshiba
  F1: Toshiba; Phoenix; some IBM PS/1 models.
  F10: Compaq.
  F2: NEC.
  Insert: IBM PS/2.
  Tab: eMachines.
  Reset button (press twice): Some old Dells.
  Ctrl-Alt-+: Various computers.
  Ctrl-Alt-?: Some old IBM PS/2 models.
  Ctrl-Alt-Enter: Some Dells, others.
  Ctrl-Alt-Esc: AST, Tandon, others.
  Ctrl-Alt-Ins: Zenith PCs, Phoenix BIOS.
  Ctrl-Alt-S: Phoenix BIOS.
  Ctrl-Alt-Shift with Del (on number pad): Olivetti.
  Ctrl-Esc: Many PCs.
  Ctrl-Ins: Some IBM PS/2s.
  Ctrl-S: Phoenix BIOS.
  Ctrl-Shift-Esc: Tandon