Avatar billede tnla Mester
22. juli 2010 - 15:28 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

Fjerne skygger?

Jeg har pludselig fået skygger ved musemarkør og menuerne, selvom jeg under Ydeevne ikke har flueben ved de funktioner. Hvordan kommer jeg af med dem igen?
Avatar billede tnla Mester
22. juli 2010 - 15:32 #1
PS. Det er faktisk overalt der er kommet skygger, ikke kun ved markør og menuer..
Avatar billede crlsn Nybegynder
22. juli 2010 - 15:51 #2
Prøv at højreklik på skrivebordet og lås ikonerne fast.
Så burde det kunne lade sig gøre at fjerne skyggerne i ydeevne!
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. juli 2010 - 16:27 #3
crlsn
Var dette det rigtige svar og løsningen??
Avatar billede tnla Mester
22. juli 2010 - 17:10 #4
Ok, men hvordan låser jeg ikonerne fast? Er det under "Arranger ikoner.."?
22. juli 2010 - 17:16 #5
Under hvilket system ->
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

---

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/tnla (Dem der ikke er grønne) bør/skal du lige pænt følge op på ...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
22. juli 2010 - 17:16 #6
Undskyld - der står jo XP øverst... *Doooh*
Avatar billede crlsn Nybegynder
22. juli 2010 - 17:36 #7
Ja, under den øverste i højrekliksmenuen! :)
Avatar billede tnla Mester
22. juli 2010 - 19:23 #8
Er det "Lås elementer med webindhold på skrivebordet" du mener? I hvert fald fjerner det ikke skyggerne, og det gør de andre muligheder heller ikke :(

Karise, jeg synes nu også selv jeg følger pænt op, men hvis jeg ikke har fået svar på et spørgsmål og jeg stadig har problemet, skal jeg vel ikke lukke det?
Avatar billede crlsn Nybegynder
22. juli 2010 - 21:59 #9
"Arranger ikoner efter" > "Arranger i forhold til gitter"

Prøv det, og evt ind i ydeevne igen!
Avatar billede tnla Mester
22. juli 2010 - 22:02 #10
For pokker da. Har lige prøvet at sætte flueben ved "Vis skygger ved musemarkør og menuer" under Ydeevne i Kontrolpanel og bagefter fjerne dem igen, men nu vises der DOBBELT-skygger ved alt! Har også prøvet systemgendannelse uden held..
Avatar billede tnla Mester
22. juli 2010 - 22:04 #11
Crisn, det har jeg også prøvet.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. juli 2010 - 06:46 #12
Prøv at udfør en systemgendannelse til før problemet opstod.
Klik start, alle programmer, tilbehør, systemværktøjer, systemgendannelse, find og vælg et tidspunkt.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. juli 2010 - 06:46 #13
Så ikke #10 sorry.
Avatar billede tnla Mester
23. juli 2010 - 13:47 #14
Det er muligt jeg skulle have valgt et tidligere gendannelsespunkt, det vil jeg prøve. Men efter at have startet op i dag, er det i det mindste kun ENKELT-skygge nu :)
Avatar billede tnla Mester
23. juli 2010 - 16:46 #15
Det lykkedes med et tidligere gendannelsespunkt :) Mange tak for hjælpen, jeg lukker hermed spørgsmålet! :)
Avatar billede Jensen DK Novice
24. juli 2010 - 06:33 #16
Hvad med at give point for #12 i stedet for selv at hugge de udlovede point?
Avatar billede tnla Mester
24. juli 2010 - 07:07 #17
Men det var jo mig selv, der fandt ud af det? Du måtte da gerne have fået dem.
Avatar billede Jensen DK Novice
24. juli 2010 - 08:52 #18
#12 Prøv at udfør en systemgendannelse til før problemet opstod.
Det var det der løste problemet.
Avatar billede Jensen DK Novice
24. juli 2010 - 08:53 #19
Nu kan du bare lave en ny tråd med point til silbidor, og en henvisning hertil.
Avatar billede tnla Mester
24. juli 2010 - 14:59 #20
Ok, jeg ville i første omgang bare sætte gendannelsespunktet så kort efter problemets opståen som muligt og ramte åbenbart forkert, men sådan fremstår det ikke, kan jeg godt se. Hvor skal jeg oprette tråden henne?
Avatar billede tnla Mester
24. juli 2010 - 15:01 #21
"så kort FØR.." selfølgelig! :)