Avatar billede dallan2007 Nybegynder
22. juli 2010 - 10:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Intel blæser?

Hej,

Er der nogen som ved hvor i Danmark jeg kan købe en Intel C33218-002 Copper Core Cooler blæser (http://www.chariotdesign.com/c33218.html)?

Bundkortet er et ASRock P4S61.
Chipsæt er SiS 661FX.

Hvis en anden blæser er bedre, så sig endelig til.
Avatar billede Blandy Praktikant
22. juli 2010 - 11:01 #1
ikke lige umiddelbart til at finde i danmark. Men hvorfor skal det lige nøjagtig være den køler der? Der finder andre lige så gode/ støjsvage kompatible modeller.
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
22. juli 2010 - 11:03 #2
Jamen sig endelig til! Så længe de altså passer til bundkortet :o)
Avatar billede Blandy Praktikant
22. juli 2010 - 11:40 #3
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=636372

Billig, lydløs og kompatibelt blæser der passer til dit bundkort.
Avatar billede crlsn Nybegynder
22. juli 2010 - 11:50 #4
Jeg har en "ThermalTake BigTyp 120VX" liggende. Det er også en Socket478 køler, som den du linker til..

Da jeg havde den i brug kølede den rigtig fint, den fylder dog lidt.

Vil gerne sælge den til dig for 150kr, halvdelen af nyprisen..

Ellers kan du gå ind på en af de her sider og læse reviews af forskellige kølere:

www.tweak.dk
www.tweakup.dk
www.tomshardware.com

-Crlsn
Avatar billede dallan2007 Nybegynder
22. juli 2010 - 11:57 #5
crlsn, takker, men jeg snupper den blæser som Blandy linker til, da det er til et firma (kvittering osv).

Blandy, smid et svar.
Avatar billede Blandy Praktikant
22. juli 2010 - 12:34 #6
svar :-)