Avatar billede ok4y Nybegynder
21. juli 2010 - 19:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nyt trådløst connection program

Hej eksperten,

Jeg har kigget en del på nettet efter mit problem, men har ikke rigtig fundet løsningen. Min bærbar - Lenovo Thinkpad T500 er begyndt at logge af det Trådløse internet hver 5. minut. Jeg har haft problemet før og har de gange fundet løsningen, men denne gang kan jeg ikke huske løsningen og jeg ønsker derfor, at finde en mere definitiv løsning på problemet. Jeg mistænker Microsofts trådløse connection program (husker ikke lige det korrekte navn) for disse fejl og jeg vil derfor have et nyt - gerne gratis program til at koble mig på trådløse netværk.

Kan I anbefale et?

Vh
Nicolai
21. juli 2010 - 20:20 #1
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvad med at bruge LENOVO's eget driversæt ?

http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/migr-70443.html

---

Pssssst:
Point ude: 1.200 ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ok4y (Dem der ikke er grønne) ???
Avatar billede ok4y Nybegynder
21. juli 2010 - 20:52 #2
Jeg har været inde på den side, men har endnu ikke fundet ud af hvilken driver jeg skal downloade.

Jeg har lige tjekket trådene og konstateret, at der ikke er mulighed for at tildele pointene.
21. juli 2010 - 21:07 #3
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-5

Ellers selv læg et [svar] og EFTERFØLGENDE [accepter] dig selv...
Avatar billede claes57 Ekspert
21. juli 2010 - 21:24 #4
typisk - så er det vel bare, at strømstyring skal sættes til ikke at slukke for wi-fi for at spare strøm - sæt den på 100%, og lev med en kortere tid på batteri.
Avatar billede ok4y Nybegynder
22. juli 2010 - 21:00 #5
j