Avatar billede gartneren Nybegynder
21. juli 2010 - 12:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til registrering af retur-emballage fra kunder

Er der nogen der kender et simpelt program eller online applikation til registrering af f.eks. retur-emballage fra kunder..?

Programmet skal kunne registrere saldo af div. emballage på kundeniveau, samt lave udskrift af bevægelser.

Hilsen Gartneren
Avatar billede supertekst Ekspert
21. juli 2010 - 12:25 #1
Kunne det udarbejdes i Microsoft Offfice-pakken - f.eks i Excel?
Avatar billede gartneren Nybegynder
21. juli 2010 - 15:13 #2
Ja, det kunne det vel godt. Vigtigt tror jeg, i sådan tilfælde, at indtastningerne evt. sker via en frontend/boks til excel for at minimere fejl.
Avatar billede supertekst Ekspert
21. juli 2010 - 15:21 #3
Du er evt. velkommen til direkte kontakt - samt specifikation af det påtænkte system. @-adresse under profil.
Avatar billede gartneren Nybegynder
02. september 2010 - 17:48 #4
Lukker