Avatar billede skagensrose Nybegynder
20. juli 2010 - 11:02 Der er 12 kommentarer

Afinstallation af AVG 9.0

Hej
Jeg har installeret AVG Free Version 9.0 og den blokerer for mit internet. Så nu vil jeg afinstallere den, men det lykkes ikke. Den stopper på et sted, hvor der står: " fil sc.dat.opretter backup". Der står den så uden at komme videre.
HJÆLP!!
MVH Eva
Avatar billede Rosenborg Praktikant
20. juli 2010 - 11:25 #1
Hej Eva...

Du kan altid prøve at afinstallere den i fejl-sikret tilstand.
Eller også kan du bruge gendannelses punk på din com...

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilket system du har på din com...

Men du kan altid prøve med fejlsikret...

Når du tænder for computeren skal du bare holde knappen F8 nede, altså ikke både knap F og knap 8 men som befinder sig øverst oppe på tasteturet. Efter du har hold den nede i noget tid, vil en menu komme frem hvor du skal vælge starte win i fejlsikret tilstand..

Windows vil se lidt mærkeligt ud, men det er fordi den kører kun på det mest nødvendige, hvor de fleste ting er slået fra... Her kan du så prøve at afinstallere som du prøvede tidligere :)

Fotology - Unique Design 2010
http://www.fotology.dk
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2010 - 13:29 #2
Du kan prøve med Revo uninstaller. Hvis du ikke kan se AVG fordi du har prøver at afinstallere, så geninstaller AVG og lad så Revo klare jobbet med afinstallering. Under afinstalleringsmetode står den sikkert med x i moderat. Lad den blive der for ryddes der godt op i AVG efterladenskaber. Det er en fremragende uninstaller.
http://programmer.downloadcentral.dk/?RevoUninstaller/Uninstallers/Tweaks/3085
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2010 - 13:35 #3
Jeg ser nu at du allerede har fået et råd af karise_larry hvad med de? http://www.eksperten.dk/spm/914444
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2010 - 17:24 #4
20. juli 2010 - 19:14 #5
<skagensrose>: ... hvad med at blive i den oprindelige tråd -> http://www.eksperten.dk/spm/914444 ?
Avatar billede skagensrose Nybegynder
20. juli 2010 - 19:59 #6
Hej Namor
Jeg lavede systemgendannelse, og daterede den til dagen før jeg installerede AVG. Så nu er AVG ude og nettet inde :-) Tak for hjælpen!!!
Eva
Avatar billede skagensrose Nybegynder
20. juli 2010 - 20:01 #7
Og tusind tak for hjælpen til jer andre :-)
20. juli 2010 - 20:05 #8
Avatar billede skagensrose Nybegynder
20. juli 2010 - 20:08 #9
Hvad mener du?
20. juli 2010 - 20:26 #10
(Hvad har du så 'på' nu af sikkerhedsprogram ?)
Avatar billede skagensrose Nybegynder
08. august 2010 - 13:16 #11
Intet Larry :-(
08. august 2010 - 13:52 #12
Install [Avast Free] ->
http://download.cnet.com/Avast-Free-Antivirus/3000-2239_4-10019223.html?part=dl-85737&subj=dl&tag=button
Lad den blive opdateret mm.
Hvis der undervejs 'tilbydes' at få (=købe) betalningsversionen, så annulér den del. Men de forsøger jo at 'lokke' - det er jo fair nok *S*. Men der ER muligt (mange HAR gennemført det) at få FREE versionen til at køre på din PC. Du skal bare registere dig indenfor ~40 dage.
[Maintenance][Registration][FreeVersion] - her kan du principielt skrive hvad som helst, men skriv bare de rigtige info... så kører den helt automatisk >14 måneder frem... opdaterer selv (det skal du nok komme til at se/høre *S*)...