Avatar billede kurt_holbeck Nybegynder
19. juli 2010 - 01:59 Der er 11 kommentarer

Skifte Graffikort??????

Hej

Jeg har en pc som er pæn kraftig på mange områder.
men er lidt usikker på om jeg skal skifte grafikkort.

Jeg spiller ikke Sindsyge krævende spil
men jeg overvejer at købe nogle nye mere krævende...

Jeg har en :

Intel Core2 Quad CPU Q6600 , 2,40GZ
8 GB RAM
1500 GB Plads

Men halter mit graffikkort meget efter?

Det er et : NVIDIA Geforce 7800 GTX

EVT. Hvilken kort skal købes hvis jeg skal ?
og pris?

Tak på forhånd

Med venlig hilsen Henrik
19. juli 2010 - 06:27 #1
Psssssst: ? Point ude: 1.660 ? ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/kurt_holbeck (Dem der ikke er grønne) - men dit Feedback til dine GAMLE - stadig åbne - spørgsmål 'halter' meget efter ...
Når du har styr på det, vil der måske komme Feedback til dette spørgsmål...
Avatar billede CCodam Nybegynder
19. juli 2010 - 11:41 #2
Nu ved jeg ikke hvilket spil, du har tænkt dig at bruge tid med fremover, men ja, dit grafikkort vil være en flaskehals i nye grafikkrævende spil.

Dit 7800GTX svare til omkring et 9500GT, for at nævne et der stadig kan købes, og dette er bestemt ikke et i den kraftige ende af feltet.

Jeg vil foreslå dig et ATI HD5770, som har et af de bedste Performance/Pris ratio pt, og ligger lige på den anden side 1000DKK:

http://www.edbpriser.dk/Search/Products.aspx?qt=Fql&nf=strmatrix4%3a%5e%22ATI+Radeon+HD+5770+%c2%a40.0000000000%22%24%5bMultiValSep%5d%c2%a7specifictaxonomy%3a%5eHardware%7c2%2fGrafikkort%7c15%24&s=igeneric4&cpath=1-2-15

Hvis det ikke lige var det budget du havde lagt for et grafikkort, så må du lige smide et beløb på hvad du vil bruge, og så skal jeg nok finde den bedste valg for dig i den priskategori.
Avatar billede kurt_holbeck Nybegynder
19. juli 2010 - 17:53 #3
karise_larry , kan i ikke fortælle mig hvordan man giver point til jer ??
19. juli 2010 - 18:11 #4
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2010 - 00:40 #5
På samme måde som i http://www.eksperten.dk/spm/897262
Blot med den lille bitte detalje, at du ikke selv skal svare, for så kommer du bare til at tage point selv, hvilket ikke er meningen.
Avatar billede kurt_holbeck Nybegynder
20. juli 2010 - 02:04 #6
Jeg fatter det stadig ikke....

jeg kommer hele tiden til at give point til mig som jo ikke er
meningen..

jeg trykker på den bruger hvor jeg synes giver bedst svar , og siger Svar (til løsninger og pointgivning), skal jeg så bare skrive bruger xxx og point xxx ???
Avatar billede kurt_holbeck Nybegynder
20. juli 2010 - 02:05 #7
20. juli 2010 - 06:29 #8
Igen: DU skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning) !!! Så la' vær' med at makére (  ) Svar ...
Avatar billede CCodam Nybegynder
20. juli 2010 - 09:49 #9
Hvis du kigger på mit svar indlæg, lige under der hvor der står Svar med gult, så kan du vælge at acceptere svaret.

Du skal altså intet indlæg skrive, bare vælge det af de mulige svar indlæg som du vil acceptere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. juli 2010 - 17:57 #10
Det er såmænd ikke så svært!
Vedr. point: http://www.eksperten.dk/faq#faq-5

derfor skal du holde dig fra svar i egne spørgsmål.
30. januar 2011 - 23:36 #11
<kurt_holbeck> Prøver du stadig af finde ud af det ? Eller skal du vide mere ?