Avatar billede datux Nybegynder
18. juli 2010 - 21:28 Der er 3 kommentarer

Photoshop Certificering

Hej,

Jeg er interesseret i at få noget papir på min Photoshop evner. Jeg har hørt om man kan få nogle certifikater og har kigget på adobes hjemmeside og selvom det er noget af en jungle derinde fandt jeg ud af at jeg gerne vil have sådan en ACA (Adobe Certified Associate) i photoshop. Er der nogle herinde der kender til noget om mulighederne i Danmark? Eller nogen der bare kan sige noget om den generelt?

Mange tak!
Avatar billede prodic Mester
19. juli 2010 - 10:32 #1
Som du selv har fundet ud af, så er du ude efter en Adobe Certified Expert-certificering.

I Danmark kan du tage den slags tests her:
http://www.itcert.teknologisk.dk/itcert2008.asp?mode=testkalender&id=2345

Mit bedste - og eneste råd - er : Forbered, forbered, forbered.
Det er uden tvivl en god ide at investere i f.eks. Adobe Photoshop Bible, og rent faktisk læse den samt tage diverse practice-tests.
http://www.acequestions.com/
http://www.examaids.com/products/Photoshop-CS4-ACE-Exam-Aid-for-Windows.html
Sidstnævnte har jeg selv benyttet mig af.
Via disse practice-tests får du lynhurtigt et overblik over dine svage punkter. Tro det eller ej... men sådan nogle er der. :-)

Flere spørgsmål? Fyr løs.
Avatar billede datux Nybegynder
22. juli 2010 - 17:11 #2
Jeg siger mange tak for din tid. Jeg kan ikke lige umiddelbart se hvordan jeg giver dig point for dit svar. Skal du lægge et svar eller hvordan?
Avatar billede prodic Mester
22. juli 2010 - 17:35 #3
Du smider bare et svar selv og accepterer det.
Held og lykke med de 75% rigtige. Håber det lykkedes.