Avatar billede Ledzdk Nybegynder
17. juli 2010 - 10:15 Der er 3 kommentarer

Min computer er underlig hjælp søges!

Hej Eksperten.

Jeg har et problem og jeg er begyndt at irritere mig rimeligt meget over det.
Min computer om det så er på nettet eller i en mappe (windows 7)

Så går den tilbage til det forrige viste.
Jeg går ind på en hjemmeside men smider mig hurtigt tilbage til min forside.

Og det samme hvis jeg går ind i en mappe på skrivebordet, klikker videre ind i en ny mappe.
Så smider den mig til bage til rod mappen.

Er der nogle der har haft sådan et problem før? eller ved hvad jeg skal gøre..
Er meget åben for hjælp for kan slet ikke bruge computeren.

Har prøvet:
-Formatering samt geninstallering af windows
-Virus søgning samt spyware med avg antivirus

Nu er jeg fustreret, og mangler seriøs hjælp! :)

venlig hilsen
Simon Schmidt
simon@ledz.dk
Avatar billede noltus Novice
17. juli 2010 - 12:19 #1
Prøv med en anden mus,mange mus har genvejstaster,en af dem fungerer som "forrige side" det kan være den der hænger eller er kortsluttet
Avatar billede Ledzdk Nybegynder
17. juli 2010 - 12:48 #2
Hej Noltus
Mange tak for dit svar. og dette hjalp!
Har ellers næsten lige købt en ny mus til 700 kr.

Men så behøvede jeg jo ikke at formatere igår hehe..

Fortsat god weekend :)
Skriv et svar på spørgsmålet så sender jeg point din vej
Avatar billede suthesan Nybegynder
17. juli 2010 - 15:48 #3
^^ Det ikke første gang mouse laver den slags problem, hvilken mus brugte du? Razer naga den har ret så mange knapper og macro setup.