Avatar billede hunskjaer Nybegynder
16. juli 2010 - 18:55 Der er 4 kommentarer

Videstil dansk mobil nr til udland

Hej, Jeg driver sammen med min kone en udlejningsvirksomhed, som har tilknyttet en dansk mobil nummer.
Vi skal nu flytte til Kina og skal derfor have fundet frem til en måde hvorpå kunderne kan ringe til os i Kina via vores danske mobilnummer uden det kommer til at koste en bondegård, har i en god ide til hvordan det gøres bedst, det skal helst være en mobil løsning i Kina også som ikke kræver en PC internet adgang da vi kommer til at rejse en del rundt derover.

Tak for hjælpen
Jan
Avatar billede frem-ad Professor
16. juli 2010 - 19:08 #1
Hallo
Teleselskabet '3' har haft et abn. som er lavet til sådan noget (''konen'' og jeg brugte det dengang vi rejste rundt i syd amerika)  hvor det er fast pris så det ikke bliver så dyrt men jeg aner ikke om de har det længere men du kan prøve at spørge efter det.
Avatar billede Sveinsen Nybegynder
16. juli 2010 - 19:39 #2
Jan,

www.rebtel.com er suveræn.
Billig, fleksibel og mangesidig og endda uafhængig af en computer hvis man måtte ønske det.

Du kan ringe  til Kina for 11 øre + lokaltakst og fra Kina til DK eller andre lande til en tilsvarende pris.

Send mig din email på svein@pc.dk, så får du et link fra mig som du kan oprette dig via (endda med gratis prøvetid) så tjener jeg 10USD når du tanker for 10USD

/Svein
Avatar billede justrace Novice
16. juli 2010 - 19:42 #3
Prøv at se om ikke skype kunne være en mulighed.

Du kan for et mindre beløb abbonnere på et telefonnummer hos skype, og viderestille din mobil til det.

I kina får du så skype til at viderestille til et kinesisk mobilnummer.

Tror faktisk det bliver en billig løsning.
Avatar billede Sveinsen Nybegynder
16. juli 2010 - 19:53 #4
rebtel er langt smartere og billigere end Skype