Avatar billede to22 Nybegynder
16. juli 2010 - 15:59 Der er 2 kommentarer

Portforwarde med D-Link DIR-635

Jeg har internet via Skyline, og kører alt igennem min DIR-635 Router fra D-Link. Jeg skal have min router til at forwarde min IP adresse videre til min IHC controller som har IP'en 192.168.0.190, og sikker port 443. Hvordan gør jeg det, har prøvet, men kan ikke få det til at virke. er det fordi mit modem fra Skyline evt. blokerer noget?
Avatar billede zero_lock Nybegynder
17. juli 2010 - 02:32 #1
ja det har aldrig været nemt med dlink men

du skal logge ind i routers web site http://192.168.0.1

under advanced er der 2 muligheder... virtual server eller fort forward mener jeg brugte virtual server...

men husk du kan ikke teste om din router gør det rigtigt fra dit eget net du skal du gøre ude fra...
Avatar billede smartebenny Nybegynder
18. august 2010 - 10:18 #2
Prøv først at se om porten er åben, hvor du går uden om routeren.
-Hvis du gør det, så er det rigtigt som zero siger, og det er ganske læt.
-Hvis ikke, så skal du have fat i din udbyder og høre om du kan få åbnet den port.