Avatar billede djoan Nybegynder
15. juli 2010 - 15:27 Der er 4 kommentarer

skærm ødelagt

jeg tabte min Fujitsu "Amilo" siemens bærbare !
Mit spørgsmål er:
kan skærmen udskiftes - eller er min pc lige til at smide ud ?
På forhånd tak
15. juli 2010 - 15:31 #1
Velkommen til E. ...

Prøv at forhøre dig hos -> http://www.traderjoe.dk/ ?
Avatar billede djoan Nybegynder
15. juli 2010 - 15:33 #2
Tak ;) det vil jeg gøre !
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
15. juli 2010 - 15:38 #3
eller http://bærbar.com hvis du har mod på at gøre det selv
Avatar billede langballe2 Nybegynder
20. juli 2010 - 15:38 #4
Ja, skærmen kan godt skiftes.

Du skal tage de runde plastic ting af på skærmkanten og så kan du se nogle skruer inde under dem, dem skruer du så ud og piller derefter skærmkanten af, så kan du se at skærmen sidder fast, den skruer du løs og derefter tager du ledningerne af, og så skruer du beslagene af skærmen og sætter dem på den nye skærm. så sætter du ledningerne i igen,og så skruer du den bare på som du skruede den af.