Døgn Rapport
Hej Eksperter.Jeg står og mangler en hjælp skal forsøge på at optimere vores døgnrapport så den vil komme til at være mere effektiv.
skal lige siges jeg kan finde rundt i access og han programmere en smule men er ikke verdens mester i lige at kunne se hvordan jeg skal får startet på det og hvordan jeg for div. forms til at virke rigtigt.
Der kan hentes en eksempel af den på: http://dcteam.dk/døgnrapport.xls
Jeg har tænkt meget over om det ikke var bedere at ligge den over i en database så den gemmer automatisk og højest sansynligt vil komme til at virke hurtiger.
Men hvis vi skal konvaterer til DB så har vi nogle ønsker hvis muligt vi gerne vil have implementeret.
Vi vil meget gerne have at hvis der ikke er skrevet noget i det sidste felt "Hvad foretaget/besked til" så skal linien markes men en eller anden farve så den er nem at finde.
Det skal også være sådan så det ikke er muligt at afkrydse/vælge flere end et felt. Og så må det gerne være sådan så det er rimelig nemt at tilføje et ekstra punkt at lave stalistik på
Håber der er nogen som kan giv mig det rigtige skub i den rigtige retning.
Eller komme en andre forslag til hvad vi kan køre for pt er det sådan så kun en person kan skrive i excel arket af gangen og vi sidder ofter og ofter 2 personer, og der går det altså galt, også med deling af dokumentet.