Avatar billede weblance Nybegynder
14. juli 2010 - 19:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Jeg ser ikke den rigtige hjemmeside når jeg går ind på den

Jeg har redelegeret en hjemmeside fra et webhotel til et andet. På det nye webhotel har jeg lagt en ny hjemmeside. Problemet er så bare at jeg fra min computer ikke kan se den nye hjemmeside, men den gamle bliver vist i stedet. Jeg har prøvet med IE, FF, Chrome og Safari og samme problem opstår - jeg har slettet alle browser data.

Det "sjove" er så at jeg godt kan se den nye hjemmeside fra min telefon.

Hvad sker der? Er der en eller anden cache på min computer jeg skal have slettet?
Avatar billede keysersoze Guru
14. juli 2010 - 19:11 #1
Hvis ændringen er foretaget inden for det seneste døgn kan du risikere netop det du står i indtil alle bliver helt opdaterede om ændringen - så hav lidt tålmodighed.
Avatar billede weblance Nybegynder
14. juli 2010 - 19:23 #2
Jamen så er det min tålmodighed der er galt med :-#

Tak for kommentaren - smider du lige et et svar også?
Avatar billede Magnuskofod1234 Nybegynder
14. juli 2010 - 19:37 #3
har prøvet det for min gik bare over..
Avatar billede keysersoze Guru
14. juli 2010 - 21:28 #4
svar - men vend endelig tilbage hvis nu der skulle mangle at ske noget, men ændringer kan altså tage op til 24 timer for at træde ordentligt i kraft.