Avatar billede mfynbo Juniormester
14. juli 2010 - 13:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nogen der vil dele deres bruger manual til Oracle med mig?

Hej Eksperter,
Er den nogen der har en bruger manual til Oracle. Den skal gerne indeholde de basale funktioner så som at finde en faktura, slå op i en konto... m.v.

Mvh.
Morten
Avatar billede harpiks Nybegynder
14. juli 2010 - 13:38 #1
Går ud fra du mener Oracle Apps, når det handler om faktura etc?

Alt doc kan hentes gratis via deres hjemmeside:
http://www.oracle.com/technology/documentation/applications.html
Avatar billede mfynbo Juniormester
14. juli 2010 - 13:53 #2
Hej Harpiks,
Tak for dit svar.
Måske jeg kigger det forkerte sted, men jeg har lige downloaded 500 mb og fået 50 filer, som jeg finder uoverskuelige.
Skal jeg bare starte fra en en ende af og så arbejde mig igennem?
Eller er der andre alternativer?
Avatar billede harpiks Nybegynder
14. juli 2010 - 13:59 #3
Desværre er suiten kæmpe kæmpe stor, så du kan tage kurser et helt år for at nå igennem det hele.

Alternativt skal du tage en af de mange tutorials der er lavet på nettet. De gennemgår basis ting i forskellige moduler. Her er eksempel på en site der tilbyder det:
http://www.exforsys.com/tutorials/oracle-apps.html

Ved desværre ikke hvordan kvalitetet er på dem.

Velkommen i Oracles verden :-)