Avatar billede suthesan Nybegynder
14. juli 2010 - 12:59 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Black screen and no respond :(

Hej jeg ved ikke rigtig hvad der er galt med min pc.
Jeg OC selv min pc og har gjort det i næsten 4år.

Når jeg tænder min PC kan jeg se at alt køre, men ingen ting på skærmen.

what can i dO?

Jeg har prøvet alt fra pille time bat. ud og fjernet alt hardware, så der kun er ram Grafikkort, har gjort det med 2 forskellige ram.
Atm bruger jeg DDr3 men satte de gamle ddr2 i for at teste.

Min mobo er en Asus P5QC. den har kørt uden problemer. Indtil jeg vil reinstall min Win7, btw min kabinet er antec twelve hundred. Jeg kørt pc uden de 3 blæster foran, dem vil jeg bare tilslutte. Mine kabler er tilført på den anden side er kabinettet så de ikke ligger og roder med sata kabler inde foran hvor alt det andet hardware er.

Jeg har ikke rørt den en hardware, andet en at tilslutte de blæser, men efter jeg har tilsluttet mine blæser, tænder jeg for pcén. jeg kan se alt tænder og køre som det skal men intet på
skærmen.

Jeg har prøver at fra at skifte det hele ud, ram, grafikort,og PSU. Jeg har test PSU den fejler ikke noget.

>Så ;), det eneste jeg ikke har gidet at pille ud er CPU, fordi jeg har en coolermaster V8 :(, der skal man have hele mobo ud for at kunne for cpu ud.! /cry

Jeg er godt træt af det, og har bare løst til har hente øksen og flække asus i 2. Jeg er en student, så jeg har ikke lige penge til at købe den vildeste Mobo, nogen der ved hva der er galt eller ved hva jeg skal gøre for at få den op at køre. Og hvis der er nogen der på forhånd ved at det er en dead mobo eller pc, pls anbefald en nye pc setup, jeg har ram psu graffikkort og harddisk.

Tak for hjælpen på forhånd hvis der nogen der kender svaret. :)
Avatar billede suthesan Nybegynder
14. juli 2010 - 15:37 #1
Der er ingen der har en løsning?
Avatar billede suthesan Nybegynder
15. juli 2010 - 15:28 #2
anyway sender det indtil repir.
Avatar billede Lund17 Nybegynder
01. august 2010 - 22:22 #3
Hej, fandt du nogensinde en løsning på problemet?
Jeg står nemlig i den samme situation som du omtaler
Avatar billede suthesan Nybegynder
02. august 2010 - 12:25 #4
Nope SHG har ikke responded mig med svar på hvad der er galt.
Tror det er  Bios der er ydt, mem det jo noget pis. Fordi et rigtig O.C. mobo har mere en en mem bios til at save bios på.
Og på det mobo jeg har ved jeg den tager backup af det bios man brugte før det gik galt.
Avatar billede djqck Nybegynder
13. august 2010 - 21:37 #5
jah det jeg ved om overclock er hvis du overclocker for meget så enten får di pc for meget strøm eller for lidt du skal finde en mode at komme ind på din bios and skru lidt ned på GHZ bare lidt så skal det nok virke igen...

prøv at tage strøm stikket ud og vent 30 sekunder og put den i igen og gentag det et par gange xD
Avatar billede suthesan Nybegynder
14. august 2010 - 15:48 #6
tro ik det vil hjælpe i dette tilfælde for den viser ik noget på skærmen, det er bios der er dead, og asus laver ik den model mere.
Btw jeg bruger en anden DFI lanparty oc mobo, meget bedre O.C muligheder.