Avatar billede Tbenne Nybegynder
14. juli 2010 - 12:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ingen surround

Meningen er at jeg skal kunne se film på tv'et, vha. computeren.
Altså: PC > HDMI-kabel > TV
Og lyden skal spilles med Logitech z5500, dette gør jeg sådan: TV > Toslink-kabel > Logitech z5500.
Ved denne opsætning får jeg billedet over på fjernsynet og det virker perfekt, og jeg får lyd over Logitech z5500 - men det er kun stereo. Nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få det til at spille surround?

Det er kun et problem når jeg skal bruge computeren til at afspille - med xbox'en virker det, ved at jeg flytter Toslink-kablet ned i xbox'en.
Men det ville jo være smartere hvis jeg ikke behøvede at flytte kablet.

Nogen der kan hjælpe?

>Taget fra manualen<
[IMG]http://i29.tinypic.com/8zljky.png[/IMG]
Burde altså være muligt at gøre det.
Avatar billede Tbenne Nybegynder
14. juli 2010 - 15:29 #1
Slet ingen der ved noget?
Avatar billede Tbenne Nybegynder
14. juli 2010 - 18:55 #2
Ingen?