Avatar billede AhmedNadeem Nybegynder
14. juli 2010 - 11:41 Der er 5 kommentarer

Hvilken mobil skal jeg vælge?

Valget står mellem HTC HD2, HTC Desire, HTC Legend eller nokia n900.

Så hvilken mobil skal jeg vælge?

Tak på forhåndt
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. juli 2010 - 11:56 #1
Har selv en Desire er er SUPER tilfreds med den. Synes Legend er flottere, men den har også mindre skærm og processor. Ellers prøv at kigge på samsung galaxy S. Den kører også med Android og skulle være meget hurtigere end både Iphone og desire.
Avatar billede michael_stim Ekspert
14. juli 2010 - 11:58 #2
Men gå ned i en butik og prøv dem alle sammen.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
14. juli 2010 - 11:59 #3
Jeg har selv Desire og er meget glad for den. har ikke rigtigt prøver HD2, med den er vist med windows mobile, jeg gik efter android og Legend er jo den "gamle " udgave.
Det eneste minus indtilvidere er at man ikke kan installere apps på SD kort, men det fixer de i adnroid 2.2 froyo, som alle dem som køber desire i 2010 vil får gratis har de lovet. Ellers er den hurtig, fed og det vigtigste - det er ikke en iPhone :D
Avatar billede killer_bee Nybegynder
14. juli 2010 - 12:01 #4
P.S. husk at lukke de spørgsmål du opretter, eller får du ingen hjælp næste gang ;)
Avatar billede frem-ad Professor
14. juli 2010 - 16:27 #5
Jeg har  HTC Desire som arbejds mobil og den er jeg meget glad for

obs. 310 point ude  http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/AhmedNadeem