Avatar billede Mettelangkjaer Nybegynder
14. juli 2010 - 11:31 Der er 4 kommentarer

Konvertere en tabel til et billede i Excel

Hej

Jeg har en tabel i Excel som jeg opdaterer vis en anden tabel. Denne tabels funktion er udelukkende visuelt og jeg vil derfor gerne have den konverteret til et billede for nemmere at kunne placere den i regnearket. Billedet skal dog stadig kunne opdateres vis den anden tabel.

Kan I svare mig på hvordan jeg kan konverterer min tabel til et billede og stadig kunne opdatere den??

Mvh Mette
Avatar billede supertekst Ekspert
14. juli 2010 - 11:38 #1
Har du prøvet at indsætte som objekt m/kædeforbindelse - men det er jo ikke rigtigt et billede.

og så velkommen til...
Avatar billede excelent Ekspert
14. juli 2010 - 12:54 #2
Prøv med kamera
Avatar billede Mettelangkjaer Nybegynder
04. oktober 2010 - 15:40 #3
Tak, kamera virker. Undrer mig dog over at jeg ikke kan anvende 'udskriv markering' når jeg blot vil markere og udskrive dette ene billede. Er det noget du har en løsning på??
Avatar billede excelent Ekspert
04. oktober 2010 - 16:21 #4
jada, kikker på det om et par måneder