Avatar billede ppp2 Nybegynder
14. juli 2010 - 09:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

TV2 gadget i sidepanel

Jeg har lige hentet TV2 "Min TV uge" gadget til sidepanelet i Vista og bliver nu bedt om en ticket ?? Hvad er det og hvor finder jeg det ?
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
14. juli 2010 - 13:38 #1
ifølge:

http://blog.tv2.dk/ingabinga78/entry244241.html?ss

Så har tv2 stoppet muligheden for brug af denne gadget, i forbindelse med omdesign af deres hjemmeside.

Der er desværre ikke mulighed for at bruge denne gadget mere.
Avatar billede ppp2 Nybegynder
19. juli 2010 - 22:59 #2
Tak for kommentaren. Har løst problemet. Smid et svar heinzdmx, hvis du gerne vil have point.

Mvh. ppp2
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
20. juli 2010 - 11:35 #3
Hvordan fik du løst det? har lidt søgt efter sådan en løsning, men har aldrig fundet en?
Avatar billede ppp2 Nybegynder
22. juli 2010 - 00:00 #4
Du havde ret, den virker ikke mere. Men hentede en ny gadget i Vista`s Gadgetgalleri "Hent flere gadget online" Søg på "TVTID!" og download den. Den virker!.
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
22. juli 2010 - 16:16 #5
Godt nok :)