Avatar billede bamsebamse Nybegynder
14. juli 2010 - 08:02 Der er 1 kommentar

Onenote 2010 - rammer

Hej
I Onenote 2010 når man et tilfældigt sted på skærmen skriver en note er der en ramme omkring teksten idet man skriver, men den forsvinder når man klikker væk fra den.
Mit spørgsmål, kan man ikke lave rammer om teksten som er permanet og endnu bedre lave det som std. så det automatisk kommer på alle nye noter ?
Avatar billede RenAmator Nybegynder
08. august 2010 - 16:16 #1
Hej,
du kan sagtens lave rammer, cirkler og meget andet Du kan selv bestemme størrelsen, stregtykkelsen og farven.
Gå ind i indsæt - jeg ved ikke om værktøjet er sat ind som standard.
Hvis ikke, så højreklik på båndet vælg "costomize the ribbon".
derefter Choose commands from: vælg "all commands"
Find "Insert Shapes" som du makerer. Vælg båndet det skal indsættes i og tryk add. Derefter ok.
Du kan indramme som du vil, både før og efter skrift - men du kan ikke indsætte det som standard

Hilsen
RenAmator