Avatar billede larz Nybegynder
13. juli 2010 - 21:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Antenne over elnet ?

Jeg ved der findes Netværk over ens elnet, men findes der noget lignende til antenne signalet?
Avatar billede noltus Novice
13. juli 2010 - 21:52 #1
Øh,den må vi have igen,vil du bruge elnettet som antenne eller hvad
Avatar billede nomisdk Nybegynder
13. juli 2010 - 21:56 #2
Det han tænker på er vel at man kan få Ethernet over Power, som er 2 bokse der sættes i hvert sin stik kontakt, og så kan man have en forbindelse mellem de 2.

Så det han efterspørger om der findes noget ligene til antenne signal.
Avatar billede larz Nybegynder
13. juli 2010 - 23:07 #3
NomisDK...det er lige netop det jeg søger, om det findes er så en helt anden sag.
Avatar billede noltus Novice
15. juli 2010 - 21:40 #4
Ok,der fes den ind,til tv/radio
Avatar billede larz Nybegynder
01. november 2010 - 08:51 #5
lukker