Avatar billede kiran Nybegynder
13. juli 2010 - 19:48 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Museklik

Min nye notebook (Win7) er indstillet til at bruge enkeltklik. Jeg vil gerne bruge dobbeltklik; men ved ikke hvordan jeg ændrer det. Vil blive glad for lidt hjælp.
Avatar billede mortvader Nybegynder
13. juli 2010 - 19:54 #1
Du har tjekket under kontrolpanel - mus ?
Avatar billede kiran Nybegynder
13. juli 2010 - 20:06 #2
Ja, jeg mener ikke jeg har overset noget; men måske har jeg.....
Avatar billede mortvader Nybegynder
13. juli 2010 - 20:17 #3
Ved det ikke. Jeg sidder med XP, så kan ikke tjekke noget.
Men kommer i tanke om at i XP er der noget under mappeindstillinger. Altså om man skal trykke 1 eller 2 gange for at åbne en mappe.

Prøv om du kan finde noget lignende, måske.
Avatar billede noltus Novice
13. juli 2010 - 20:27 #4
Du går ind i kontrolpanel/hardware og lyd/enheder og printer,der højreklikker du på mus og øverst i menuen klikker du på indstillinger for mus,der kan du indstille det
Avatar billede klaudi Ekspert
13. juli 2010 - 20:28 #5
Åbn Stifinder,
i menuen Organiser vælger du Mappe-og søgeindstillinger,
på fanen Generelt vælger du Dobbeltklik...
Avatar billede klaudi Ekspert
13. juli 2010 - 20:29 #6
For langsom :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. juli 2010 - 20:39 #7
Du skal ind under mappe indstillinger og ændre fra enkelt klik fil dobbelt klik
Avatar billede kiran Nybegynder
13. juli 2010 - 20:44 #8
mortvader: Det er lige præcis i mappeindstillinger det skulle ændres. Tak for det og send et svar.
Avatar billede kiran Nybegynder
27. august 2010 - 22:50 #9
Lukker spørgsmål