Avatar billede krestenbanke Nybegynder
13. juli 2010 - 00:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved upload af fil når der bruges en scriptmanager og updatepanel

Hej,

Jeg bruger en FileUpload control til at uploade et billede til en server. Dette virker fint.

Jeg har herefter lagt en ScriptManager, UpdatePanel og ContentTemplate på den usercontrol, der udfører uploadet, og efter dette virker det ikke længere.
Efter at man har browset og fundet filen man vil uploade med UploadControl'en og derefter klikker upload på en knap, er upload.FileName tom (="") - selvom der er angivet en fil i "textfeltet" på uploadControl'en...

Hvad gør jeg galt og hvorfor opstår dette problem, når man bruger ScriptManger?

Håber I kan hjælpe!!!
Avatar billede jimpp Nybegynder
13. juli 2010 - 14:56 #1
FileUpload kræver en fuld Postback, det opnår du ikke med UpdatePanel :) - det kan man vel kalde en halv postback.

Kig evt på RegisterPostBackControl
Avatar billede jimpp Nybegynder
13. juli 2010 - 14:58 #2
Avatar billede krestenbanke Nybegynder
13. juli 2010 - 16:03 #3
Tak for det - det forklarer jo en del :-)

Måske også derfor, at jeg har problemer med at selecte fra gridviews nogle gange...?

Jeg forsøger at registrere postback på controllerne, og ser om ikke det funger.

Tak for hjælpen! (og smid bare et svar)
Avatar billede jimpp Nybegynder
13. juli 2010 - 22:38 #4
Hmmm - nah GridView burde ikke være påvirket... men er ikke 100 på det. Kommer du ind i Select eventen?

Og svar fra mig
Avatar billede jimpp Nybegynder
13. juli 2010 - 22:39 #5
Glemte svar - flot ik :)
Avatar billede krestenbanke Nybegynder
15. juli 2010 - 22:59 #6
:-)

Tak for hjælpen!
Avatar billede jimpp Nybegynder
16. juli 2010 - 12:51 #7