Avatar billede sitecoredk Nybegynder
12. juli 2010 - 23:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Surftown webhotel asp.net 4

Hej!
Er der nogen der ved hvornår eller om hvorvidt Surftown har tænkt sig at understøtte asp.net 4?
Avatar billede sitecoredk Nybegynder
13. juli 2010 - 10:27 #1
Har fået følgende svar fra Surftown:

Vi for nyligt modtaget meddelelse fra vores system-leverandør om at den nye version af vores hosting platform forventes at være klar omkring september. Det betyder at vi forventer at være i stand til at tilbyde, bl.a. ASP.NET 4, MVC2 herunder wildcard-mapping.

Da dette er en større ændring i vores hosting-platform, kommer det til at tage et stykke tid før vi kan opgradere ASP.NET til version 4,0.
Vi prioritere et stabilt og sikkert udviklingsmiljø frem for at være først med nye versioner og funktioner.

Vi tilstræber os at kunne tilbyde ASP.NET 4.0 tidligt i 2011, efter at have gennemført en omfattende test, så det ikke påvirker stabilitet, ydelse og sikkerhed i vores web hosting.

Du kan følge med i vores blogpost om vores Windows løsninger, hvor der vil komme flere oplysninger om bl.a. ASP.NET 4.0 og MVC2: http://blog.surftown.dk/driftsinformation/l%C3%B8sning-til-windows-kunder/
Avatar billede sitecoredk Nybegynder
17. september 2010 - 07:14 #2
ovenstående er svaret