Avatar billede oompaloompa Nybegynder
12. juli 2010 - 21:52 Der er 9 kommentarer

Aldi computer July 2010

Er den computer fra aldi det værd?
(http://aldi.dk/OFFER_DK_COMP/OFFER_28/OFF02.SHTML)

Kan man få andet til samme pris som er bedre?

På forhånd tak
Avatar billede mortensen Nybegynder
12. juli 2010 - 22:13 #1
Dette er ikke et svar, men generelt får man meget for pengene. Også meget jeg aldrig benytter. (fjernbetjening, tuner osv) Jeg henter en på onsdag, og det er min 5. eller sjette Medion. Som jeg alle har været glade for.
Mht service har jeg fået byttet 2 grafikkort. Begge til det bedre.
Har du problemer sender de embellage som du så må aflevere på posthus, og du får den retur til din egen adresse.
Det foretrækker jeg fremfor at transportere den til butik der ligger langt væk, men det er der jo ikke alle der syntes er en god løsning.
Avatar billede mortensen Nybegynder
12. juli 2010 - 22:26 #2
PS: Ser til min glæde og overraskelse at denne model IKKE, er proppet med sat-kabel-terrestrial tuner og fjernbetjening ;)
Bemærk også at du kan returnere efter 30 dage, og at du får 3 års garanti, så du sparer evt extra forsikring ;)
Hvis det ikke haster kan du jo håbe på at nogen returnerer deres, og så købe den meget billigere som returvare om en måned ;) ;)
Avatar billede oompaloompa Nybegynder
12. juli 2010 - 22:28 #3
Ah smart - tror næsten uanset hvad så kommer jeg til at stå dernede før de åbner! :)
Avatar billede Vinduespudser Nybegynder
12. juli 2010 - 22:35 #4
Jeg har haft et par medion bærbare igennem tiden. De har alle virket fint, men synes ikke at være så holdbare som andre mere "kendte" mærker.

Mvh.
Avatar billede Vinduespudser Nybegynder
12. juli 2010 - 22:38 #5
Der er somregel ikke plads til flere ram.
Avatar billede mortensen Nybegynder
12. juli 2010 - 22:48 #6
-> Kender ikke alle modeller men jeg sidder med en 8828 og en ældre 8080. De har begge 4 slots, hvoraf kun de 2 er benyttet (2 x 1 GB). Og harddiskene er fra Maxtor.
Bemærk iøvrigt at denne model der er til salg, heller ikke har Blu-Ray, som de også ofte er fra Medion's topmodeller. Det er helt tydeligt ikke deres topmodel denne her, men dog stadig med masser af hukommelse og lyd.
Avatar billede Vinduespudser Nybegynder
13. juli 2010 - 12:00 #7
Okay. Det er var bare for at dele min erfaring omkring medion. Synes altid at det har været hurtige computere med meget ekstra hardware til en god pris.
Avatar billede mortensen Nybegynder
13. juli 2010 - 16:16 #8
-> Vinduespudser. Dejligt du gir dit besyv med. Fortsæt endelig med det. Jo flere forskellige erfaringer, jo bedre.
Avatar billede dennidillerbob Nybegynder
15. november 2010 - 10:48 #9
tænk mig at købe denne her bærbar
hey gutter.. jeg tænkt at købe denne her bærbar.. er den okay til game fx...

http://www.aldi.medion.com/md98390/dk/?refPage=aldi