Avatar billede michelle Nybegynder
03. januar 2000 - 11:00 Der er 5 kommentarer

PROBLEM MED (SKÆRM)-(SPIL)-(V2)-(DRIVER)

Jeg har en compaq p2 266,med rage pro grafik+3DFX V2 kort.ofte når jeg skal ind på mine skærm indstillinger i kontrolpanel sker der ingen ting,så genstarter jeg og så kan jeg godt?????

Ofte når jeg skal spille,Feks.shadow company vil spillet ikke starte,jeg prøver flerer gange,så genstarter jeg
også starter spillet????????????
Jeg har kørt directx dianostikprogram og
der er ingen konflikter grafik og lyd kører som det skal.Det virker også først
når jeg har genstartet.?????????????????
Jeg ville blive meget glad hvis der var
nogle der kunne hjælpe mig
Avatar billede cheese Nybegynder
03. januar 2000 - 12:03 #1
Prøv med de nyeste drivere til dit ATI kort - de findes her:
http://support.atitech.ca/drivers/drivers.html
Er det et Agp kort sakl du måske også opdatere med nye Agp drivere til dit bundkort.

Avatar billede theguy Nybegynder
07. januar 2000 - 19:38 #2
Du kunne jo evt, tjekke din indstillinger i selve spillets flade, og der evt skulle stå en forkert opsætning!!!! du kan evt lave en msdos-start af programmet eller spillet, fejlen er så regel mange spil skal start enten ved  minimeret skærm eller fuld skærm, prøv dette ellers er du velkommen til at maile mig!!!!
Avatar billede michelle Nybegynder
10. januar 2000 - 12:06 #3
Jeg er ikke helt grøn??????
De ting i kommer med er jo børne læredom
standard fejl.
Det er ikke de driver jeg bruger,det er ikke fordi jeg bruger forkert skærm/farver ej heller dos
Avatar billede th Nybegynder
11. januar 2000 - 13:35 #4
Prøv at geninstalere windows.
Avatar billede michelle Nybegynder
12. januar 2000 - 12:22 #5
prøv nu lige at læse min kommentar
fra d.10.01.00