Avatar billede jkremmer Nybegynder
09. juli 2010 - 12:30 Der er 5 kommentarer

Game mode - Panasonic tv

Hej Eksperten

Sidder og studere mit nye Panasonic tv.
Jeg er stødt på funktionen Game mode. hvad er det ?
noget specielt tv'et kan  ?
Avatar billede Slettet bruger
09. juli 2010 - 12:37 #1
tror du ikke bare det er en lysstyrke eller en for for kontrast indstilling?

- Daniel Stuhr
Avatar billede justrace Novice
09. juli 2010 - 14:27 #2
Nogle tv/skærme kan også simulere en hurtigere opdateringshastighed, så det virker mere glidende.
Avatar billede jkremmer Nybegynder
09. juli 2010 - 15:22 #3
Er det noget jeg skal indstille på tv'et, eller er det der bare automatisk, hvis det står på siden af skærmen.
Avatar billede justrace Novice
09. juli 2010 - 15:35 #4
Det står helt sikkert i manualen, men det er nok en knap på remoten.

Skærmen ved jo ikke om du ser dvd eller spiller. :)
Avatar billede justrace Novice
09. juli 2010 - 15:36 #5
Det kan da også være du kan sætte det som default når du skifter til en bestemt indgang.