Avatar billede mre Nybegynder
09. juli 2010 - 11:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Balance på koncernkonti

Hejsa

I Finans -> Rapporter kan man udskrive en Balance til Excel. Dette virker ret godt.

Vore økonomimand har forespurgt om det samme kan lade sig gøre med koncernkonti i stedet for finanskonti?

Er her nogen der ved det?

/Michael
Avatar billede mre Nybegynder
09. juli 2010 - 11:43 #1
Saldooversigt for præcisering...
Avatar billede mariaf Juniormester
11. juli 2010 - 14:47 #2
Alt, der kan udskrives på papir, kan også udskrives til Excel.
Avatar billede mre Nybegynder
12. juli 2010 - 07:21 #3
Hej Mariaf

Jep, men jeg ønsker en saldooversigt med koncernkonti og ikke konti, som man typisk får. Det nytter ikke at sortere på koncernkonti, da kun finanssaldi kan udvælges.

Med venlig hilsen

Michael
Avatar billede mariaf Juniormester
13. juli 2010 - 12:00 #4
Så er jeg pas. Hvad er en koncernkonto, hvis det ikke er en finanskonto?