Avatar billede JeanettRR Nybegynder
08. juli 2010 - 16:44 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Mangler mutimedielydkort

Jeg fik en ny harddisk, da den anden blev for gammel... Da jeg så havde fået den og fik indstalleret Windows XP home edition SP2 var der ingen lyd, og fandt så ud af at det var fordi jeg manglede et mutimedielydkort.. Jeg har prøvet og prøvet, men har virkelig ikke ret meget forstand på sådan noget... håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig?
På forhaånd tak :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. juli 2010 - 17:29 #1
Download sprccy http://www.piriform.com/speccy
det kan fortælle dig hvilket motherboard du har idet du sikkert mangler chipset driverne dertil de ligger på producentens hjemme side
Avatar billede JeanettRR Nybegynder
08. juli 2010 - 19:03 #2
tak for rådet, men er der en anden måde hvor man ikke skal betale?
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. juli 2010 - 20:06 #3
Betale for hvad? du skal køre det program og fortælle her hvilket bundkort/motherboard der sidder i computeren så finder vi/jeg ud af hvor driverne kan downloades fra.
Avatar billede JeanettRR Nybegynder
09. juli 2010 - 10:30 #4
jeg mener at programmet ikke kan køres uden at der skal betales for det.
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. juli 2010 - 01:15 #5
Jeg tror du læser siden som en vis herre læser biblen det er gratis men du kan donere.
Please help support the software.
(Click on the image to donate using PayPal)
her er den direkte vej
http://www.piriform.com/speccy/download/standard
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. juli 2010 - 01:19 #6
Ps. jeg får ikke mail fra eksperten det er kun når jeg går ind i overvågning jeg kan se når nogen har svaret
det sker jævnligt
Avatar billede JeanettRR Nybegynder
10. juli 2010 - 11:14 #7
okay mange tak! Jeg har downloadet det nu. Og ved motherboad står der dette: Dell Computer Corp. 0G1548 (Microprocessor)
Avatar billede JeanettRR Nybegynder
10. juli 2010 - 11:14 #8
okay, det er helt i orden ;)
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. juli 2010 - 12:42 #9
På denne side skal du finde din model
http://support.euro.dell.com/support/downloads/index.aspx?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs
Da jeg ikke ud fra motherboardet kan finde ud af hvilken model du har.
Avatar billede JeanettRR Nybegynder
10. juli 2010 - 13:44 #10
er ikke sikker på at det er den her, men den ligner den i hvert fald!

hvis du følger det her kan du nok finde frem til den:

Vælg produkt efter model > Stationære pc`er > Dimension > 1100
Avatar billede JeanettRR Nybegynder
10. juli 2010 - 21:52 #12
Ja, det har jeg gjort nu.
Avatar billede JeanettRR Nybegynder
10. juli 2010 - 22:02 #13
DET VIRKER! Ååååhhh mange mange tusind tak! Hvor er jeg bare glad nu! TAK!
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. juli 2010 - 22:23 #14
Ok :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
10. juli 2010 - 22:33 #15
Du beholder bare dine point send et svar tryk derefter på aksepter. du får så lettere feedback i fremtiden
Avatar billede 220661 Ekspert
14. juli 2010 - 08:33 #16
JanettRR skriv dit næste indslag som "svar" og accepter svaret.
Så lukkes tråden.
Avatar billede JeanettRR Nybegynder
26. august 2010 - 20:14 #17
sådan her?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. august 2010 - 20:19 #18
nemlig