Avatar billede theolivermand Nybegynder
08. juli 2010 - 12:41 Der er 14 kommentarer

spøgelser?!?

Har lige set nogle videoer på youtube med Michael Jacksons spøgelse.
De var et år gamle.
Så tænkte jeg hvad kan det være for noget?
Så jeg spørger jer.
Har i også set videoen.
Den der med skyggen der går ned ad gangen.
Jeg vil også vide om det er rigtigt at han vendte sig i kisten og at han havde en jakke med blod på.
Det er bare en lille smule mystisk.
Og jeg tror på ånder.
Engang så jeg en mand som min mor ikke kunne se.
Et par år senere flyttede vi et sted hen hvor alle kunne se og høre at der var spøgelser.
Der var skygger fra folk som ikke var der og tysk folkemusik i væggene.
Det var i det hus der er ved fabrikken lypi i Auning. (Så nogle måske kunne genkende stedet.
Så er der andre der har set videoen og/eller set spøgelser
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
08. juli 2010 - 13:12 #1
ja det er for vildt

Michael Jacksons spøgelse, film triks, har du ikke hør om det eller tror du på alt.

Ja han vendte sig i kisten, det var helt vild, måske havde han ligge sår ellers kan jeg ikke komme på andre omstændigheder der gør at han vender sig.

Hvis du så en mand din mor ikke kunne se, kan det være at hun kikkede den anden vej, eller trænger til briller. En anden mulighed kan være at det er dig der trænger til billeder, eller behandling
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
08. juli 2010 - 13:23 #2
En årsag til alle disse problemer kunne være, at din mor var stiv imens hun var gravid med dig, og stadig var stiv, da du så den mand hun nok kunne se 2 af, og derfor ikke kunne forstå hvorfor du så 1 mand? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juli 2010 - 14:51 #3
Har set videoen, men tror altså ikke på spøgelser.
Avatar billede Vandreren Novice
08. juli 2010 - 17:33 #4
Der var skygger fra folk som ikke var der og tysk folkemusik i væggene.

The Horror!

Der Schrecken!!
Avatar billede zagger Juniormester
08. juli 2010 - 18:07 #5
Når jeg dør og bliver til et spøgelse vil jeg også leve i vægge og spille tysk tyrolermusik.  :D

http://www.youtube.com/watch?v=dNfmRr1HJIk

Men seriøst. Tag dig sammen. Der er altid en naturlig forklaring. Og mht. den video med Michael Jacksons spøgelse, så var det bare skyggen fra en eller anden gut fra kamaraholdet.
Avatar billede Vandreren Novice
08. juli 2010 - 18:17 #6
Hvad med et spøgelse, der opretter ghost profiler og åndede spørgsmål på eksperten.dk?

Dét er uhyggeligt!
Avatar billede theolivermand Nybegynder
08. juli 2010 - 21:41 #7
Jamen tysk folkemusik i en 20 centimeter tyk væg.
Ingen loft.
Det var fladt tag.
Heller ingen kælder.
Der kunne ikke være en radio et sted.
Og så når vi er flyttet finder vi ud af at nogle år før vi flyttede ind var en tysk ansat på fabrikken faldet ned i en maskine og døde.

Er der en logisk forklaring på det.

Ps. vandreren: de to ekstra profiler er slettede.
Så stiller jeg bare mit "ÅNDEDE" spørgsmål på ghosthunting.dk
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
08. juli 2010 - 22:23 #8
forklaringen er vel bare at du ikke har se radioen, eller du har en personlighedsspaltning der gør at du hører syner
Avatar billede MeaMy Nybegynder
26. september 2011 - 20:58 #9
theolivermand
For noget tid siden flyttede jeg har til Auning der var en gammel hest ,jeg tog over til den da jeg kender en mand i området der fortalte mig at den gammel hest var en sjov ensom starut ,jeg gav den æbler og den gik pludselig ind i muren der var til huset og kiggede op i luften ,der var sommeren næsten gået og jeg tænkte om hesten måske vil ind i varmen ,den gik så om bag ved huset og tilbage igen ,så kom Halloween og den aften startede spøgerriet i mit nye hus ,min brors kone kom ind og sagde at en af jakkerne bevægede sig af sig selv ,og at potteplanten hoppede i gangen ,jeg sagde nok en der har kommet til den ,derefter begyndte det ved vinduget at haspen gik lidt op alt efter hvem der kommer til huset meget eller lidt ,det blev så voldsomt til sidst at det bankede på døren flere timer uden for ,den jeg har hængene en gammel dørklokke der larmede vildt ,uden at kunne se nogle ,gangen begyndte at ryste og potteplanten det meste af natten den over for spejlet ,uden for opdagede jeg et stjerneskip en stjerne i sølv der kom tæt på den lignede en stjerne og den kastede med usynlige sten i mit hjem på alle glassene ,og det stod på i flere mdr den fik mit drikkevand til at lave ringe i vandet ved siden af sengen ,og til sidst forsvandt det igen undtagen haspen går stadig op alt efter hvem der er i huset .
Avatar billede MeaMy Nybegynder
26. september 2011 - 21:08 #10
Dem der boede her før havde samme problem ,både med vandet -elektriske-de havde næsten revet huset fra hinanden og der var masser af fluer der parede sig i huset overetage ,den ene blev syg i huset .og der kørte en sag på nummer BS 9-843/2006 Retten i Randers ,alt havde været åbnet for murværket -indventaret .de havde næsten smadret huset for at kigge efter noget eller for at bruge det andet sted men halvt .i dag er det i orden ,men stået tomt nogle år fra 2006 til jeg køber det 2011 en gammel dame boede her før det unge par ,og derefter ingen.
Avatar billede MeaMy Nybegynder
26. september 2011 - 22:00 #11
Avatar billede MeaMy Nybegynder
26. september 2011 - 22:03 #12
Den Ånd der tilhøre huset elsker os der bor her den hjælper og vejleder og den larmer via varmen - stenkast-banken på døren -hoppe med planten i gange og åbne haspen hele tiden ,men håber vi er kommet af med den trælse del af ånden ,nu må vi se til Halloween.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. september 2011 - 22:07 #13
Jamen så er det jo en dæmon i har, og et helt andet problem!!!!!
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
09. december 2011 - 23:25 #14
fandt du nogensinde ud af hvad der skete i dit hovede