Avatar billede soga Praktikant
07. juli 2010 - 14:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dell touchpad - funker ikke korrekt, win 7 64bit

Hej eksperter

Jeg har fornylig installeret windows 7 64bit, men min touchpad på min Dell latitude D630 fungere ikke ordenligt, da jeg ikke kan scrolle op og ned med den i højre side af touchpad'en.

Jeg har forsøgt at hente drivers til den, uden held - kan kun finde til windows XP og windows vista 32bit, til windows 64bit er der ingen touchpad driver, og man kan ikke hente drivers til windows 7 overhovedet.

Nogen der kan hjælpe mig? :) tak.
Avatar billede Blandy Praktikant
07. juli 2010 - 14:44 #1
Hvis der er til vista 64 bit, så kan det som regel også bruges.

Men kan forstå at der slet ikke er til 64 bit?

Men faktisk kan du godt kan bruge 32 bit, i et 64 bit miljø, bare ikke omvendt. Så prøv at hente vista 2 bit version..

Jeg bruger selv 32 bit driver/apps på mit 64 bit system.
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
07. juli 2010 - 14:51 #2
Prøv at installer windows xp drivere :) har sommetider virket
Avatar billede soga Praktikant
07. juli 2010 - 14:59 #3
Fik nok ikke formuleret mig korrekt i spørgsmålet, men jeg har prøvet med både XP, Vista 32bit - og den stopper når jeg prøver at installere og siger at den ikke virker på mit OS, vista 64bit er der ingen drivers til..
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
08. juli 2010 - 09:47 #4
Så er det jo nok bare det? Prøv at ring til Dell, de plejer som regel at have styr på Dell-maskiner ;) 70 23 01 82
Avatar billede soga Praktikant
28. juli 2011 - 04:07 #5
Geninstallerede en gammel version af windows