Avatar billede zkill Nybegynder
07. juli 2010 - 13:14 Der er 1 løsning

TightVNC køres fra C#

Hej

Nogen der kan hjælpe mig med at få TightVNC c++ code, til at kører fra et C# program.?
Jeg vil gerne kunne kalde TightVNC inde fra mit C# program, så det bliver en del af programmets tråd og at det ikke kaldes som et eksternt program (Som man normalt ville gøre).

Src til TightVNC kan hentes her (http://www.tightvnc.net/download.php), hvis der er nogen der har tid og kan hjælpe mig..

Jeg har selv prøvet at ændre TightVNC projektet til en .dll istedet for .exe og tilføje, så jeg kunne kalde det fra C#.
Denne del virkede os fint nok.. Men det som om at Handleren til Winduerne ikke virker..
Jeg får kaldt ned i VNC, men jeg får ikke vist nogen vinduer.. og den låser bare..

Jeg håber der nogen der ude, som evt kan hjælpe mig til en løsning..

Mvh
Zkill..
Avatar billede zkill Nybegynder
02. november 2010 - 12:34 #1
Nå endte medat bruge remotedesktop..
der er et objekt man kan bruge.. Virker kanon..