så godt som ingen relevante søgemaskiner bruger meta-tags i en sådan grad at man kan kalde det markedsføring omend meta stadig er relevant at have på - bruges de forkert kan man endda straffes for det og med al respekt for metamaten er det i mine øjne slet ikke den rigtige vej at gå. Søgemaskinerne kan nu også fint registrere sider uden meta-tags.
Første skridt på vejen til at blive synlig er at skaffe links, det er allerede til dels nu gjort med link her på siden men der skal meget mere til (og jo, det kan være et hårdt og kedeligt arbejde), en lille start kan fx være at kigge lidt på
danske linkkataloger.
Næste del er have det rigtige indhold på ens side i forhold til hvad man vil findes på hos søgemaskinerne og her halter det en del - dels er der ikke særlig meget tekst, en del står på engelsk og så er der i det hele taget ikke særlig meget af noget.
Sidst men ikke mindst skal man være realist, for får man endelig besøgende ind på siden hvad bliver de så tilbudt de ikke kan finde (bedre?) en masse andre steder og hvad skal få dem til at komme igen.
Egentlig reklame koster medmindre man har andet at bytte med - så bedste forsøg du kan gøre er nok at kontakte sites med samme målgruppe som din og foreslå banner-byt aftaler.
Når indhold og idé halter så meget vil markedsføring, uanset om det handler om søgemaskiner eller reklame, blive et kæmpe kæmpe arbejde - og lykkedes det så at få besøg vil min vurdering være at meget få vil komme igen og så er det måske ikke alt arbejdet værd før siden er rigtigt på plads.