Avatar billede zanderk Nybegynder
05. juli 2010 - 23:30 Der er 3 kommentarer

backtrack 4 hjælp

jeg vil gerne installere backtrack 4 på min hardisk men har fuld så mange guides og tutorials men indet hel. når jeg starter backtrack fra en live cd kan den ikke se min windows partatiosion + og min computer er sat op så de 2 hardiske der sider der i bliver vis som en. det virker også fint i windows men backtrack ser det stadis som om der er 2 hardiske. havede samme problem da jeg skulle installere ubuntu. det virkede ikke med ubuntu live cd'en men det viste sig at der finde en ubuntu alternate cd og den virkede.

hvad kan fejlen skyldes?

ps lige pt er jeg ikke intreseret i at duel boote det skal jeg nok få til at virker efterfølgende.
Avatar billede zanderk Nybegynder
05. juli 2010 - 23:31 #1
min pc er en dell xps m1730
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
06. juli 2010 - 07:26 #2
Det er sikkert fordi Backtrack/Linux ikke forstår at du har sat dine diske op i RAID 0 eller RAID 1, hvad enten det er software eller hardware RAID.

Hvis det er hardware raid kan det måske være at backtrack mangler en driver til din raid controller
Avatar billede zanderk Nybegynder
06. juli 2010 - 17:41 #3
jeg ved jeg kører RAID 0 men er kan man ikke få backtrack til snakke sammen med min hdd aligevel