Avatar billede ChrisDhelp Nybegynder
05. juli 2010 - 12:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Trådløs mus problemer.

Hej.
Vi sidder lige nu 2 drenge, med 1 x trådløs mus og 1 x trådløs mus + tastatur.

Det funger ikke helt optimalt, når jeg bevæger min mus (Logitech), kan min ven ikke skrive/hans mus bliver langsom og hakker (Medion).

Hvad kan problemet være?
- Vi har siddet og prøvet connect hver for sig, og trække stik ud og sætte i igen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
05. juli 2010 - 12:46 #1
Prøv at skifte placeringen af sender/modtagerenheden. Sidder den direkte i USB-porten uden forlængerledning, kan den være så afskærmet, at de signaler din mus afgiver, er nok støj til at forhindre dårlig modtagelse på den anden.

Så prøv at få sende/modtagerboksen op i "fri luft".

Er det iøvrigt en nyere mus, kan man, ved at installere Logitech softwaren, lægge en kode på, så den låser helt til din mus. Dette skulle mindske sandsynligheden for at i skulle komme til at køre på samme kanal... - hvilket det altså ikke helt lyder til, for så ville hans mus ikke hakke, men bevæge sig i takt med dine bevægelser.
Avatar billede ChrisDhelp Nybegynder
10. januar 2011 - 23:15 #2
ikke løst.