Avatar billede chrisrj Forsker
02. juli 2010 - 17:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tid til ny masine

Hejsa

Det er nu, endelig, blivet tid til at jeg skal have mig en ny maskine. :)

Mine krav:
Intel/Nvidia platform
Mere CPU, end GFX
Jeg skal ikke have hverken mus, tastatur, eller skærm - dog ville jeg gerne have udskiftet mine højtalere. Noget ala dette: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=473771

Brugsformål:
Tja, lidt af hvert. :)
Inet, office, lidt visual studio og naturligvis lidt spil(f.eks. civilization o.lign.)

Budget: ca. 15.000,-
Jeg fortrækker en saml-selv, frem for færdig bygget.
Meget gerne støjsvag

Umiddelbart(uden at vide det er skidt, eller ej) har jeg kig på noget ala http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&menu=computer&varenr=99110&type=pcsystem

Som altid vil jeg gerne have eksperternes mening ind over inden jeg køber. ;)
Avatar billede eculeus Nybegynder
02. juli 2010 - 18:02 #1
Nu vil du jo helst selv samle, men skulle man lege færdigbygget har du jo snildt råd til en proper Alienware Aurora fra Dell, som i høj grad lever op dine dine krav og ønsker
Avatar billede chrisrj Forsker
02. juli 2010 - 18:38 #2
Jeg vil aldrig røre dell - end ikke med en ildtang...!
Brændt barn skyr ilden. ;)
Avatar billede chrisrj Forsker
04. juli 2010 - 14:48 #3
Er der andre der har et bud?
Avatar billede chrisrj Forsker
08. juli 2010 - 01:38 #4
Nå, det var der så ikke....