Avatar billede darkwader Juniormester
02. juli 2010 - 17:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjerne vindstøj - Pinnacle Studio 14

Hej

I Pinnacle Studio 14 forsøger jeg at komme ind der, hvor jeg kan fjerne vindstøj, men er kørt fast.

Jeg kan godt finde støjreduktion, men er så kørt fast der. Kan ikke komme ind og redigere i den og finde det flueben, der fjerner vindstøj som er den funktion jeg går efter nu.

Efter  jeg har boget den ser du til at jeg fjerne automatisk tilpasning, men den kan jeg ikke finde.

Nogen der har et bud
På forhånd tak
Svend Erik
02. juli 2010 - 22:05 #1
Pssssst: ? Point ude: 1.550 ? Så længe du tilsyneladende har disse point/spørgsmål ud at 'hænge' så 'gider' folk ikke at hjælpe dig...
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/darkwader (Dem der ikke er grønne).
Evt. selv læg et [svar] og EFTERFØLGENDE bruge [accepter] på dig selv for at lukke 'rigtigt' ...
Avatar billede darkwader Juniormester
03. juli 2010 - 17:31 #2
Hej
Du har ret :-)
Dog ville det lette det hele meget hvis folk ville venne sig til at skrive svar i stedet for kommentar.
Det vil jeg dog framadrettet gøre opmærksom på.
Jeg har i bund og grund den holdning at hellere udeller 200 point for meget end for lidt. Alene det at folk gider svare, vil jeg gerne "belønne"

I denne sag fandt jeg selv ud af det sent i nat. Du skal lægge et stykke musik ind først før du valgmuligheden at fjerne vindstøj

P.S i en tidligere tråd har du svaret som en kommentar. Gider du svare som et svar.

Nå ja så fårsøger at jeg lukke trådene

MVH
Svend Erik
Avatar billede juni2011johnny Nybegynder
04. juni 2011 - 19:13 #3
Ja, og ellers kan man gå direkte ind i lydsporet og sætte fire markeringer, der hvor lyden skal dæmpes eller skrues op. Det har jeg gjort ved vejstøj som skulle dæmpes, fordi der kom en lastbil forbi og ved tale der skulle skrues op, fordi man ikke rigtig kunne høre hvad der blev sagt.
Selvfølgelig får man det bedste resultat vis man har baggrundsmusik på.