Avatar billede realni Nybegynder
01. juli 2010 - 23:03 Der er 3 kommentarer

mail problemer

sagen er den jeg har en hotmail konto og ar virket godt for mig, men i dag har jeg oplevet at der er blevet sendt 7 mails til nogle portugisiske mail-adresser og indholder er på spansk og ser ud til at være reklame for noget eller måske et phishing stunt, men får post delvery failure i over en time som svarer til over 120 delivery failure mails... har dog ændret kodeord, men vil høre om der er nogle af jer der kan fortælle mig om min mail skulle være blevet hacket eller om der er tale om at nogen bruger min mailadresse til at sende igennem og hvordan det kan lade sig gøre og hvad kan jeg ellers gøre imod det?

ville også gerne melde det til mircosoft, men kan ikke rigtige finde noget sted hvor jeg kan melde det henne

håber der er nogle som kan hjælpe mig
01. juli 2010 - 23:21 #1
Du skal OMGÅENDE skifte KODEORD/PASSWD til din WEBMAIL !!!

Et eller andet/en eller anden 'bandit' ude i verden har opsnappet KODEORD/PASSWD til din konto og (mis)bruger nu den til ...

---

Velkendt 'problem' ...
Avatar billede realni Nybegynder
01. juli 2010 - 23:23 #2
det var også det første jeg gjorde
02. juli 2010 - 06:50 #3
... og spøger det alligevel ?

120 delivery failure mails  disse har jo været i 'KØ' i noget tid ...