Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2010 - 20:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Produktstyringssystem?

Hej Eksperter,

Er der en af jer der kender til et godt PHP produktstyringssystem?
Det skal gerne kunne håndtere at der oprettes nogle kategorier, og indeunder hver kategori skal det være muligt at tilføje x-antal produkter. Det skal være muligt at tilføje billeder til alle produkterne, samt vælge hvem der skal have adgang til at se de oprettede produkter.

Billederne skal gerne kunne vises ligesom på http://www.dba.dk/andet-sports-pharma-sport/id-66963652/

Alle informationer skal ligge i en database (MySQL).

Så det vil sige at der skal være en admin-del (opret, rediger mv.) og en bruger-del (Se, bestil, evt. køb mv.).

Håber at høre fra jer.
Avatar billede majbom Novice
01. juli 2010 - 20:54 #1
en webshop mere eller mindre?
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2010 - 20:55 #2
Det skal ikke nødvendigvis være en webshop. Men hvis der findes et godt alternativ i form af en webshop, så vil det muligvis kunne bruges.
Men som sagt gerne noget mindre.
Avatar billede computertuns Nybegynder
01. juli 2010 - 21:26 #3
Unique system er et rigtig godt webshop system
http://uniquesystems.dk/
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2010 - 21:31 #4
Det skal være en gratis version - F.eks. i form af PHP scripts.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2010 - 21:34 #5
computertuns: Sorry havde ikke set at de havde et gratis system Unique Free. Jeg tjekker lige om systemet kan bruges - Så skal du nok få besked.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2010 - 21:39 #6
Puha det virker godt nok ikke specielt overskueligt! Jeg skulle jo gerne kunne implementere det på mit eget site.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2010 - 21:43 #7
Er det ikke muligt at finde en mere simpel gratis version?
Avatar billede repox Seniormester
01. juli 2010 - 23:06 #8
#3
Interessant side du henviser til; 'firmaet' fremviser to forskellige CVR numre - det ene eksisterer ikke og det andet præsenterer et firma som er opløst.

Ikke just en side/et firma man bør have tillid til...

#7
Har du selv prøvet at kigge på hotscripts.com eventuelt?
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2010 - 18:59 #9
repox: JA synes jeg har kigget efter det - Men kan ikke lige umiddelbart finde nogle gode løsninger. Så har du nogle gode forslag?
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2010 - 16:05 #10
Jeg har desværre ikke fundet en løsning jeg kunne bruge - Lukker derfor dette spørgsmål.