Avatar billede Slash88 Nybegynder
30. juni 2010 - 23:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at afinstallere Messenger Beta

Jeg installerede det nyeste Messenger i dag d. 30 juni. Da det var installeret, ville jeg prøve det. Jeg loggede på, og kort efter får jeg en meddelse hvor der står, at jeg har mistet forbindelsen. Dvs. at den logger af og på, af og på KONSTANT.. Så derfor ville jeg afinstallere det igen, og gik ind i fjern/rediger program. Og der skete der intet. Så derfor gik jeg ind og slettede mappen, hvor den var installeret. Og nu vil jeg så prøve at afinstallere det under Fjern eller rediger et program. Men nu kan jeg ikke finde det derunder??
HJÆLP MIG, det er virkligt frustrerende.
Så det korte af det lange; hvordan fjerner man et program, som ikke kan findes under Fjern eller rediger et program?
Og det skal lige siges, at jeg har søgt efter en uninstall fil, men det kunne jeg heller ikke finde..

Mvh

Undskyld kategorien, men kunne simpelthen ikke finde et sted hvor den passede ind i..
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
01. juli 2010 - 00:27 #1
Hej
Jeg havde samme problem.
Prøv at søge på nettet ..zapmessenger...
Jeg har programmet liggende men det kan ikke sendes.
Det fjernede messenger totalt her
Vh
Anker
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. juli 2010 - 00:29 #2
Det ville ikke betyde noget hvis man vidste under hvilket styreprogram??
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2010 - 00:41 #3
Eller den helt lette løsning: Lav en systemgendannelse fra d. 29 eller tidligere........
Avatar billede martinsp Nybegynder
01. juli 2010 - 01:02 #4
Du skulle prøve Windows Installer Clean Up. Det virkede for mig, og fjerner alt, hvad ligger gemt og skjult i krogene.

Fordelen ved Windows Installer Celan Up er også, at det virker ved alle programmer.

Vh
Martin
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2010 - 12:03 #5
#3 vil jeg også mene er den rigtige metode for at være sikker på alt er væk.
Avatar billede Slash88 Nybegynder
01. juli 2010 - 17:41 #6
Poko
Jeg kører med windows 7 ultimate.

Vejmand
Gjorde jeg igår ja, og det virkede. - Så hvis du vil have pointene, så opret et svar
Avatar billede vejmand Juniormester
01. juli 2010 - 18:21 #7
Oki, svar kommer her.  :-)