Avatar billede Kluddermor Juniormester
30. juni 2010 - 15:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg kan ikke logge på trådløst netværk

På arbejdet bruger jeg Win7 på en bærbar og har problemer med at logge på trådløst netværk.
Nogle gange vil den godt, men oftest kommer den med fejlmeddelsen: "Der kunne ikke oprettes forbindelse til...."

Jeg kan sagtens se netværkets SSID og signalstyrken er god.
Samtidigt kan en anden bærbar godt logge på. Så det er altså ikke routeren der er i udu.

Routeren er en Zyxel P-2602HW-D1A

Jeg har nogle gange samme problem derhjemme, hvor jeg også bruger win7. Vel at mærke på en anden bærbar. Men det er samme router og udbyder.
Avatar billede Kluddermor Juniormester
30. juni 2010 - 15:59 #1
Computeren vil gerne oprette forbindelse til et andet netværk i nabolaget, der ikke er sikret.
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
30. juni 2010 - 18:23 #2
Prøv evt. at reset router. Ved ik om det hjælper, men det er da en mulighed :D
Avatar billede Kluddermor Juniormester
30. juni 2010 - 22:47 #3
Har prøvet reset af router. Det virkede ikke.
Avatar billede Kluddermor Juniormester
20. juli 2010 - 23:34 #4
Jeg lukker og åbner evt en anden gang. Problem ikke løst.
Avatar billede Chatgirl Nybegynder
02. januar 2011 - 19:54 #5
Jeg er lige ny herinde, men jeg prøver lige at skrive her. For jeg har samme problem som du har beskrevet her.
Kludermor, har du fået løst problemet?
Hvis ja, hvad gjorde du?
02. januar 2011 - 20:57 #6
<Chatgirl>: Du skal oprette din egen 'tråd' om dit spørgsmål/problem...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-2-1
Avatar billede Chatgirl Nybegynder
03. januar 2011 - 08:18 #7
Okay, tak. Det prøver jeg.