Avatar billede ballegaarden Nybegynder
30. juni 2010 - 12:45 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

sletning af indlæg

Er det muligt at i kan slette en del af mine indlæg, for der er en eller flere der bruger mine koder til at sende mærkelige mails til mig.
Det drejer sig om mine indlæg med php filerne.
Jeg får tilsendt mine bestillingsformular, enten tomme eller med en masse tilfældige bogstaver.
Avatar billede keysersoze Guru
30. juni 2010 - 12:58 #1
Jeg er ret sikker på at det ikke hjælper at slette koden til din bestillingsformular - først og fremmst det ikke er koden der udnyttes men derimod selve bestillingsformularen, det hedder spam, og dernæst fordi skaden allerede er sket, ikke i form af koden men at URL'en og formularen er kendt.

Du bliver formentlig nødt til at spam-sikre din formular - fx vha captcha.
Avatar billede ballegaarden Nybegynder
30. juni 2010 - 15:44 #2
Det kan der sikkert være noget om, så jeg vil prøve at indsætte det foreslåede - tak
Avatar billede keysersoze Guru
30. juni 2010 - 18:53 #3
svar :)
Avatar billede Jensen DK Novice
11. juli 2010 - 08:01 #4
Mon ikke det var på tide at du fik set på dine åbne spørgsmål og fik nogen af dem afsluttet.
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ballegaarden
Avatar billede ballegaarden Nybegynder
04. september 2010 - 13:38 #5
lukker her
Avatar billede keysersoze Guru
04. september 2010 - 16:19 #6
tak for hjælpen...