Avatar billede mick Praktikant
30. juni 2010 - 10:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Input til valg af navigation

Hej
Jeg skal købe en GPS til min bil og skal kun bruge den til ferie en gang om året
Jeg har set på en Garmin Nüvi 255 TMC, GARNUVI255T som indholder kort til vest europa..
Er er behov for opdatering når man køber GPS, indholder den ikke de sidste nye opdateringer.

Er der nogen ting jeg skal være opmærksom på,
SKal man ud og investere i ekstra kabler for opdatering, er det ikke muligt via Bluetoth

Hvad betyde forkortelsen TMC

Tak på forhånd
Avatar billede Beach Mester
30. juni 2010 - 12:30 #1
Det kan være der er flere der vil hjælpe hvis du lukker nogle af alle dine gamle spørgsmål!

Du har pt. spørgsmål helt tilbage fra 9/5 sidste år, hvor folk beder dig om at lukke:-(

Alle dine åbne spørgsmål kan du se her->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/miq68

Du lukker spørgsmålet ved at bede dem, du føler har hjulpet dig, ligge et svar.Når svar så er indgået, accepterer du de svar du mener skal have point.
Se iøvrigt: http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede mick Praktikant
18. august 2010 - 13:26 #2
Intet response så opgaven lukkes
Avatar billede Beach Mester
19. august 2010 - 02:57 #3
Den er endnu ikke lukket!

//Beach
Avatar billede mick Praktikant
19. august 2010 - 10:13 #4
Desværre kan jeg ikke lukke den,
Hvis jeg klikker på brugernavnet får jeg ikke muligheden for at acceptere eller lukke. Hverken dit eller mit brugernavn.
Avatar billede Beach Mester
19. august 2010 - 11:42 #5
Du skal selv ligge et svar og derefter kan du acceptere dig selv.

//Beach
Avatar billede mick Praktikant
19. august 2010 - 13:06 #6
Så prøver at lukke den nu