Avatar billede stevenjensen Praktikant
28. juni 2010 - 19:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler dato på mine film, når jeg bruger mit kamera!

Hej,
Jeg er ejer af et Pentax Optio 20W.. Jeg er i øjeblikket i gang med at optage nogle film, og det er meget vigtig at man kan se datoen på mine filmklip. Jeg klipper mine film sammen i Moviemaker, så altså datoen mm. skal hænge fast på film-filen, hvis I forstår. Jeg kan godt se datoen, i mens jeg filmer, men når jeg uploader mine film til pc'en er den der ikke. Kan nogle hjælpe?? Har kigget manualen igennem, men uden held. Håber på et svar. 150point på højkant :)

Tak på forhand
Mvh Steven
Avatar billede stevenjensen Praktikant
28. juni 2010 - 21:32 #1
ingen ??? :S
28. juni 2010 - 23:26 #2
Psssssst: Dette er nok/måske årsagen ->
?  Point ude: 1.650 ?
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/stevenjensen (Dem der ikke er grønne)
Avatar billede stevenjensen Praktikant
21. august 2013 - 22:10 #3
hjhgg