Avatar billede steelman Novice
27. juni 2010 - 22:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Køb af Office 2007 DK

Hej,

Jeg står for at skulle købe en laptop til min søster. Hun skal også have MS office 2007 på den (OpenOffice er ikke en mulighed).

I El-giganten kan man købe den der Office 2007 home and student udgang med 3 licenser til 700kr. Men med computeren er der en 60 dages prøve licens med - ved I hvad det koster at købe den online når de 60 dage er udløbet? Vil det kunne betale sig frem for Home and student udgaven?

Mvh steelman
Avatar billede lauzibooy Nybegynder
27. juni 2010 - 22:56 #1
der kommer i foråret en MS office 2010 hvis du/i kan vente til det og klare jer med 60 dage trial og selvom du siger det ikke kan bruges OpenOffice, til MS office 2010 udkommer vil det da være en del smartere...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. juni 2010 - 23:01 #2
Home and Student plejer at være suværent den billigste version at købe - men forudsætter at du ikke skal bruge Outlook, der ikke er med.

Du burde kunne lure på priserne her: http://emea.microsoftstore.com/europe/en-US/Microsoft/Office

Men de er altså langt lavere ude i (internet)butikkerne...

NÅR du har købt en i en butik, burde du kunne indtaste nøglen på den version, der allerede er installeret, og få det til at virke. Den slår så de funktioner fra, som ikke er indeholdt med den nøgle/version du har købt.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. juni 2010 - 23:03 #3
Office 2010 kom iøvrigt i sidste måned på dansk, så den behøver man skam ikke at vente på (muligt den kun er kommet til MSBD og VolumeLicense kunderne?)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. juni 2010 - 23:04 #4
:-) Flot... - det er jo 2010 jeg linker til.. - dog tilsyneladende kun på engelsk. Jeg ved den danske også er kommet til de professionelle, så den må være på trapperne.

Butiksversionerne er dog stadig de billigste.
Avatar billede steelman Novice
27. juni 2010 - 23:20 #5
Er ligeglad med outlook. Det er kun Word, Excel og Powerpoint der er interessant. Om det er 2007 eller 2010 udgaven er hun nok ligeglad med - tværtimod vil det nok være en fordel med 2007 udgaven da det er denne hun ha været vant til.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. juni 2010 - 00:11 #6
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. juni 2010 - 00:15 #7
Køber du den billigere udgave i Elgiganten (eller andet sted) burde du stadig kunne opgradere jvf. http://office2010.microsoft.com/da-dk/tech-guarantee/

Har du flere maskiner, vil denne udgave uanset hvad, være den billigste, da den jo kan installeres på 3 maskiner. Det kan de øvrige udgaver IKKE.

Og hvad det angår, så vær opmærksom hvis du skulle vælge en maskine hvor en Office licens indgår... - jeg har nemlig været på at købe en maskine med en "Home and Student" OEM licens... - og denne dækker KUN EN maskine... - den den er solgt med.
Avatar billede steelman Novice
28. juni 2010 - 21:46 #8
Jep - home and student udgaven er vist klart det billigste. Har den pt. i Elgiganten til 699kr. med gratis opgradering til Office 2010
Smider I nogle svar?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
28. juni 2010 - 23:37 #9
Der er svar her...
Avatar billede steelman Novice
01. juli 2010 - 21:40 #10
Ikke flere svar givet.
Tak for hjælpen.